در بیست و ششمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بررسی شد:
آمادگی مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای پذیرش مهر ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، با توجه به پذیرش و ثبت نام دانشجویان جدید برای ترم مهر ماه سال تحصیلی 1401 ـ 1402، دستور کار این گردهمای، موضوع تبلیغات و آمادگی برای ثبتنام گسترده متقاضیان بود.
در ابتدای جلسه، دکتر محمدعلی گودرزی، از برخی روسای مراکز که در طی ماههای گذشته، مسئولیتهای دیگری را در جهاد دانشگاهی برعهده گرفتهاند، تقدیر و تشکر و برای روسای جدید مراکز آرزوی موفقیت کرد.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، ضمن اشاره به بازدید رئیس جهاد دانشگاهی از موسسه، بر ضرورت نقشآفرینی موسسه در شکل گیری زیستبوم نوآوری نخبگان ایران تاکید کرد.
گودرزی با تاکید بر سیاست موسسه مبنی بر تقویت امکانات مراکز، از شروع بازدیدهای نظارتی با هدف بهبود وضعیت مراکز در زمینههای گوناگون خبر داد.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اشاره به تغییرات صورتگرفته در واحدهای استانی دانشگاه جامع، ضرورت ارتباط مراکز با دانشگاههای جامع استانی و معرفی توانمندیهای جهاد دانشگاهی را یادآور شد.
وی با اشاره به بازه طلایی و سرنوشتساز ثبتنام از یکم تا چهارم شهریور، بر ضرورت طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی دیجیتال متمرکز ازسوی موسسه تاکید کرد.
در ادامه، دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، با اشاره به دیدگاههای رئیس جهاد دانشگاهی درخصوص فعالیتهای آموزشی جهاد دانشگاهی بهویژه حوزه آموزش عالی آن، بر ضرورت نقشآفرینی موسسه و مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در تربیت تکنسین تاکید کرد.
بیجندی تاکید کرد: مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی باید با اولویت ارتباط بین حوزه های آموزش و پژوهش جهاد دانشگاهی، عملکردی متفاوت از سایر مراکز علمی کاربردی کشور داشته باشند.
وی افزود: آموزش علمی کاربردی در جهاد دانشگاهی تقویت خواهد شد و ضرورت دارد طی یک نقشه راه و برنامه عملیاتی به سمت آموزش تکنسین حرکت کند.
در این جلسه، مهندس خسرو هدایتی، معاون آموزشی موسسه گزارشی از آمار و روند ثبتنام دانشجویان در مرحله اول ثبتنام در تیر ماه ارائه و بر ضرورت تلاش برای جذب بیشتر متقاضیان تاکید کرد.
همچنین مهدی عباسی، مدیر فرهنگی ـ دانشجویی و روابط عمومی موسسه، گزارشی از فعالیتها و برنامههای موسسه در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه کرد و بر اهمیت همکاری کلیه مراکز در اجرای کمپینهای تبلیغاتی و امکانات و فرصتهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال تأکید کرد.
در ادامه جلسه، روسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، دیدگاههای خود را درباره پذیرش در بازه زمانی یکم تا چهارم شهریور ماه و نحوه تبلیغات در این زمینه مطرح کردند.
نظر شما :