مزایای ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۰ کد : ۲۳۴ اخبار مراکز
تعداد بازدید:۲۳۱
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان مزایای ثبت نام دانشجو در ۱۴ رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز آموزشی را تشریح کرد.
مزایای ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان؛ محمدابراهیم زنگانه عصر امروز شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان، اظهار کرد: این مرکز آموزشی از سال ۱۳۸۸ با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرد و تحصیل هدفمند با بهترین آینده شغلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ظرفیت‌سازی را به عنوان اصلی‌ترین هدف پیشرفت در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند در این مرکز در ۱۴ رشته مقطع، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی، تربیت بدنی، ایمنی کار و حفاظت فنی، تجهیزات پزشکی و حقوق تحصیل کنند، ادامه داد: تحصیل در رشته‌های فنی برای خانواده شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد رایگان است.

رئیس مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گرگان با تأکید بر اینکه طی یک سال اخیر شاهد رشد ۶۴ درصدی تعداد دانشجو در مرکز فوق هستیم، افزود: در مدت مذکور دانشجویان مرکز از ۲۲۵ دانشجو به ۳۷۰ نفر افزایش یافته است.

کسب رتبه سوم مسابقات مناظرات دانشجویی

وی با اشاره به اینکه افتخارات خوبی در سال ۱۴۰۲ توسط پرسنل و دانشجویان برای این دانشگاه به دست آمد، خاطرنشان کرد: احیای تشکل‌های دانشجویی با پیگیری‌های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، کسب رتبه سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان جهاد در بین دانشگاه‌های مطرح استان و افزایش رشته‌های مرکز، بخشی از این اتفاقات است.

زنگانه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های فن بیان و سخن‌وری، دوشنبه‌های قرآنی، آیین‌های عزاداری، جشن‌های معنوی و ملی، کرسی‌های آزاداندیشی و طرح یادیار را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز دانست و اضافه کرد: در سال جاری با همت دست اندرکاران، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی راه‌اندازی و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در زیر مجموعه این دو نهاد برگزار شد.

وی تقدیر از ۲۰ دانشجوی برتر با معدل بالای ۱۹ را از مهمترین اقدامات حوزه آموزشی مرکز برشمرد و تصریح کرد: تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مزایای دارد که کم بودن شهریه نسبت به سایر دانشگاه‌ها، اقساط در پرداخت شهریه، بهره‌مندی از صندوق رفاه دانشجویی با دوره تنفس و بازپرداخت ۳۰ ماهه، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهر و تخفیف شهریه برای فعالان فرهنگی، انجمن های علمی، قهرمانان ورزشی آسیا و جهان بخشی از این مزایا است.

کلید واژه ها: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی دانشگاه بدون کنکور دانشجو بدون کنکور ثبت نام


نظر شما :