نسخه آزمایشی
۹۱ بازدید

به گزارش حوزه فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان، عصر روز سه‌شنیه یکم خردادماه کارگاه یک روزه کارآفرینی استراتژی بیزینس و مارکتینگ در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان با حضور مهندس ابوالفضل صلواتی‌زاده برگزار شد.

براساس این گزارش؛ “ابوالفضل صلواتی‌زاده” در ابتدا به با بیان این مطلب که استراتژی نام تجاری یا برندسازی (Branding) فرآیندمعنابخشیدن به یک نام است، اظهار کرد: برندسازی،مجموعه ای از راهکارها است که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص ومتمایز می‌کند.

وی به تشریح مفهوم برندسازی پرداخت و عنوان کرد: فرآیند تغییر و تسخیر قلبها و ایجادجایگاه درذهن بشریت، فعالیتی است که درآن تصویری از برند در قلب وذهن مشتری ایجاد می‌شود.

این مشاور و مدرس دوره‌های تخصصی مدیریت و کارآفرینی کیفیت را در محصول ندانست بلکه در ذهن مشتری می‌داند، تصریح کرد: برند، ادراکی است که مشتری براثرتجربیات قبلی استفاده ازمحصول درذهن خودوجوددارد، شایان ذکر است که برند مظهری از دارایی‌های مشهود و نامشهود است.

وی به تشریح فرایند مدیریت برند، مراحل ایجاد یک برند، پرداخت و بیان کرد: برند شما مجموعه ای است از هرآنچه شما؛ هستید؛ می‌گویید و انجام می‌دهید.

صلواتی‌ زاده تفاوت IQ و EQ، مولفه‌های هوش هیجانی، کشف نمودار زندگی، بازآفرینی، رموز و عوامل موفقیت کارآفرین، را تشریح و توصیه کرد: بزرگ فکر کنید، کوچک گام بردارید و سریع رشد کنید.

وی در پایان با تاکید برآنکه در رقابت نامردی نکنید زیرا پول ثروت نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: اگر فقیر به دنیا آمدید مشکل مال شما نیست، اما اگر فقیر از دنیا بروید مشکل از آن شماست.
به گزارش دفتر فرهنگی؛ که حدود ۱۱۰ نفر از دانشجویان و اساتید این مرکز در این کارگاه حضور داشتند.

به گزارش حوزه فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان، “ابوالفضل صلواتی” مشاورامورسرمایه جسورانه (vc) شرکت بازرگانی ( RoudhaAlhayat General Trading(L.L.C، مدیر دپارتمان شتابدهی نوآوری شرکت درکشورامارات “Alenjaz Exhibition Organizing”، نماینده رسمی شرکت بازرگانی GoldenPen General Trading درایران، بنیانگذار و مدیر اجرایی “مدرسه بازاریابی و فروش کرمان”، مشاور هیئتهای تجاری – بازرگانی ایرانی اعزامی به نمایشگاههای تخصصی درکشورهای چین، هندوامارات و … می‌باشد.

 

 

بالا