نسخه آزمایشی
۱۱۷۱ بازدید

به گزارش حوزه دانشجویی – فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، پویش تبلیغاتی “قربان تا غدیر و مباهله” همزمان با عید سعید قربان در قالب تولید محتوا و طراحی گرافیکی با همکاری این مرکز توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم انجام شد.

کریمه شعبانی راد کارشناس دانشجویی- فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با بیان اینکه این پویش که به سفارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم واگذار شده است، گفت: این پویش با شعار “۱۵ روز ولایی” از عید قربان تا روز مباهله در قالب پرتابل ها، عرشه ها و فضاهای تبلیغاتی شهری و فضای مجازی اجرا شده است.
شعبانی راد بیان نمود: با توجه به ظرفیت انجمن هنرهای تجسمی و کانون ادبی هنری “نقطه” در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، گروه های تولید محتوا و طراحی گرافیک متشکل از اساتید و دانشجویان وظیفه تولید را به عهده داشته اند.

بالا